tisdag 1 november 2011

Hola Amigos! :D

Sitter här i min säng och kollar lite vad som har hänt på Facebook, vilken tur att det finns gratis WI-FI här :)
Huset som vi bor i är jättenajs, även om rumsfördelningen blev lite udda, de minsta barnen (4&8år) fich det störst rummet medan jag och min storasyster skulle dela på en extremt liten våningssäng, rättvist, eller hur? Men nu hr jag gjort så att jag ska dela rum med pappa , som snarkar  -.- och mamma och syrran får dela på våningssängen :D
När vi hyrde huset fick vi tydligen en hund "på köpet". Hunden, som heter Bhumi, bor på gården och är en trebent schäfer, jättesnäll. Jag och mamma gick ut och gick med han och det gick väldigt bra, han har bra mycket mer fart i sig än man tror pga sin saknad av ett andra bakben.
Lägger upp fotona senare, tog några från flyget på Spanien och på mig och Bhumi :)
Ciaoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar