fredag 24 februari 2012

SPORTLOV!!!

Äntligen sportlov! Guuud vad skönt! Har haft en himlans trevlig dag idag faktiskt, på spanskan tävlade jag, Sofia, Emil, Olivia, Oskar och Amanda om de bästa platserna, ett ganska bra race faktiskt, självklart så vann ju jag och Sofia :D

Sen på Lunchen så fick Amanda en väldigt trevlig bricka, "9Gf 2011, funkno-periods.tumblr.com" HAHA:D

Aja, efter skolan var det snabbt hem och byta om, äta lite grapefrukt och macka och sen iväg direkt igen för att gå på pass, jympa medel. Jympa med J, känns ju bra att företag och sånt inte kan stava, vart är svenskan på väg? Back to the line, det var i alla fall ett bra pass, bra musik och inte alltför svåra övningar, gillar att man får 2 min avslappning i slutet med havsmusik och släckta lampor :D

Nu bakar jag i alla fall kanelbullar, väntar på att de ska jäsa så jag har tid att kolla på FRINGE, Världens Bästa Serie!!! Suuuuuuuuper bra :D Rekommenderar STARKT! Thihi:) Måste börja kolla på balklänning också, ska ner till Köpenhamn och kolla lite där och om jag inte hittar någon ska jag kolla lite med tjejorna här uppe när jag kommer tillbaka. Måste köpa en skinnjacka också :)

Kanske nåt sånt här till balen ? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar