onsdag 11 maj 2011

Peuwhh!

Har varit helt ur gängorna idag.
Igår blev Tussi (min hund) helt skakig och typ krampade i magen. imorse åkte mamma och pappa in med henne till akuten. Vid 11 får jag ett sms om att de ska röntga henne och runt 1 ringer mamma och säger att Tussi kanske har livmodersinflamation och om hon har det så är det inte så stor chans att hon överlever. Det kom som en chock att få veta att hon kanske inte skulle få vara kvar i våra liv imorgon. Mamma och pappa hämtade mig från skolan och när jag kom hem gick jag in i duschen med gråtande ögon. Jag ville inte gå igenom det här igen. Inte igen. Inte Tussi. Hemma väntade vi på ett samtal som skulle bekräfta om hon hade livmoderinflamation eller inte. Äntligen fick vi samtalet och det var glada nyheter! Hon hade inte livmoderinflamation utan var bara lite flammig på den, Gud vad skönt det var att få veta det!

 
 
Älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar