torsdag 5 maj 2011

Uppdatering :D

Har inte bloggat på ett tag, har varit så trött bara! Men här kommer en liten uppdatering sen senast ;)

På Valborg var jag hos några kompisar och gjorde en frågesport till föräldrarna :)

På 1:a Maj hoppade jag på ridskolan med Lime, det gick jättebra tills jag tappa balansen och ramla av xD

Jag har äntligen börjat skriva på en gammal SO-uppsats om kristendom, tyvärr ska jag nu börja med en ANNAN  so-uppsats om franska revolutionen "/

Min syrras laptop som jag lånar klarar inte av att skriva uppsatser på, därför behöver jag en ny dator...

Jag har hittat en dator som jag vill ha, nu behöver jag bara övertala mina föräldrar att köpa den åt mig eller låna mig pengar till den :D

Det är bara 9 veckor kvar tills jag ska till Grekland med tjeejjerna!!! :D :D :D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar